lördag 24 mars 2012

Sportfiskemässa!!

Idag var det dags att sticka iväg till sportfiskemässan
i Kista och kolla om man kunde hitta nåt nytt till samlingen.
Började med att gå upp till fridhemsplan där Hans "Lövet" Lövgren 
skulle hämta upp mig. Döm om min förvåning när jag gick förbi en 
pub som hette Löwenbrau, och kallades för "Löwet", helt
sjukt enligt mig.




Inne på mässan fanns det allt i fiskeväg. Vi gick varv efter varv 
inne i mässhallen och till slut så slog jag till på ett par
Bulldawgs Regular och ett MG Spinnerbait + en riktigt
stor håv med gumminät från Savagear. 
Försökte få tag i en Revo Toro HS 51 högervevad
oxå men det fanns bara vänstervevade dessvärre.









Det fanns mycket annat oxå men det blev
inte mycket mer än en påse med korv från alla
möjliga sorters djur =)






Tight Lines!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar